|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Pfft...
Een meisje waarmee ik les heb, is ervan overtuigd dat de wereld rond haar draait denk ik. Ze denkt echt dat ze het al is, ze stoort de lessen, waardoor de leerkrachten vervelend gaan doen tegen de hele klasgroep. Onze lerares Latijn (bij wie ze vragen stelt over hoeveel een borst weegt en hoe vaak je bij de gynaecoloog (?) moet en zo van die dingen) ziet het echt niet meer zitten om zo nog verder les te geven en om eerlijk te zijn, zal ik het ook niet meer lang volhouden... Vandaag kwam ze met het 'fantastische' voorstel om de test van Aardrijkskunde uit te stellen. Kom op zeg, omdat zij -naar eigen zeggen- een leven heeft (ze is met haar familie op weekend geweest), heeft ze niet kunnen leren tijdens het weekend en daarom moet de test maar verlegd worden. Ik kan de landen en hun hoofdsteden ondertussen wel al. Ze doet niets anders dan alles willen uitstellen. Ik heb veel geduld, maar nu wordt het echt wel langzamerhand te veel... wat permiteert dat mens zich wel allemaal niet? Profiteren kunnen ze wel, maar even rekening houden met anderen, nee hoor.