Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 February 2006, 17:27   #1
Rusco
Guest

Standaard heb jij dat ook wel eens?

Heb jij ook wel eens een onmogelijke liefde? En dan heb ik heb niet over beroemdheden of over 'hunks' en 'stukken' van de school.
Ik zelf ben echt hopeloos verlieft op een meisje uit me klas en als er 'iets' niet was gebeurt dan had ik me zeker veel verder gepushd om een reletie met haar te beginnen.
Die 'iets' is het feit dat ik ga verhuizen. ik heb nooit een vriendin gehad. Niet dat ik het nooit wilde maar ik heb de kans eigenlijk nooit gekregen. waardoor? verhuizen. En precies nu dat ik iemand denk te hebben gevonden word je weer verplaatst.
Ik heb geprobeert die verlieftheid te negeren, maar ik ben op de harde waarheid gestoten: liefde is niet te negeren! En als die vrienden van haar ook nog naar mij briefjes gaan stuuren van dat zij op mij is, maakt het er ook niet erg makkelijk op .
Ik heb haar msn maar ze wilde niet dat ik haar toevoegde omdat ze bang was dat ik haar via msn uit zou vragen of zeggen dat ik haar leuk vind. Ik hoor jullie al denken: 'dat kan.' maar ik ben niet zoŽn typ. Als ik iets belangrijks wil vertellen zeg ik dat direct en persoonlijk. Dat wist zij niet maargoed. Ik heb dus met een ander msnadres haar toegevoegd en tot mijn verbazing heeft ze me geaccepteert. plus dat is in haar msn 'Wat zijn sommige toch lekker... Stel dat ie van mij was' staat en in haar pb: 'I donŽt know... why I love you' Hoe gek gaat ze me nu nog meer (perongeluk) maken?

Goed, ff straight to the point.
Hebben jullie ooit zoŽn liefde gehad?

Laatst aangepast door Rusco : 10 February 2006 om 17:29
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels