Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 February 2006, 11:17   #1
MrInsane
Guest

Exclamation Halverwege het schooljaar

Ik moet dit even meedelen aangezien ik dit vet irritant vind.
Het zit zo we zijn nu al ruim halverwege het school jaar en langzaam aan krijg je een idee wie dit jaar wel gaat halen en wie niet.
Nou heb ik de afgelopen twee jaar op halve vaak het probleem gehad dat ik degene was die het waarschijnlijk niet ging halen, en dit was vaak op het einde ook het geval.
Maar nu krijgen we dat weer en sta ik eindelijk er eens goed voor blijkt gewoon driekwart van de klas gebelt te zijn van de week door me mentor dat ze het niet gaan halen
Das toch even schrikken aangezien er ook nog een aantal vrienden van mij tussen zitten, en het gekke is dat het meerdere deel ook gewoon onvoldoende staat op Bedrijfseconomie en ik daar al 2 tienen op gehaald heb
Nu is het zelfs al zo dat ik in de les van Bedrijfseconomie een hele groep om mij heen heb zitten om alles uit te leggen als ze het even niet snappen.
Maar hebben jullie dit ook wel eens gehad dat je de halve klas ziet onderuit gaan en je er nix tegen kunt doen ???
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels