|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb dus een klein probleempje (of meer)... Ik ken veel andere meisjes van andere fora die ongeveer hetzelfde hebben (maar dan met iets andere gebeurtenissen en namen en aantallen) en ze weten ook niet wat te doen, dus ik vraag het hier wel even...
Ik ben/was (1e probleem, ik weet het niet precies) op een jongen (Kees). Al langer dan een jaar. Nou, maar eigenlijk vind ik hem nogal een l*l (excuses), want tja... hij is plots heel anders enzo. Hij is wel aardig, maar hij begint steeds meer op te trekken met de minder aardige mensen van de klas. Hij begint ook steeds meer op hen te lijken en doet vaak heel dom enzo. Nou, mensen kijken me dan raar aan, als ze erachter komen dat ik op hem ben/was. Ik keek ook een keer in de spiegel en zag mijn rare gezicht mezelf raar aanstaren. Oke, probleem 2: Er is een andere jongen (Simon), met wie ik ook best veel optrek. Maar, mijn vriendin (Jessy), al weet ik niet of ze nog mijn vriendin is, we hebben voor de vakantie ruzie gehad en toen niet meer gesproken, is ook op Simon. Al 2 jaar ongeveer. Nou, sinds hij voor een spel bij gym mijn hand moest vasthouden, merkte ik dat ik het echt heeel leuk vond en hoopte dat hij nooit los zou laten (wat gebeurt er? de leraar schreeuwt dat we uit elkaar moeten gaan). Nou ik merkte dat ik verliefd op hem ben, maar ik merk nu ook, nu ik mijn dagboek teruglees en ik zie wat ik over Simon schreef, dat ik al veel langer op hem was, maar het niet echt merkte, of gewoon niet wilde. Dus wat moet ik doen, hij doet wel heel aardig tegen mij en lacht vaak naar mij, maar het kan ook zijn, dat hij gewoon heel aardig is (isie ook). Oke, dan nog iets, ik zat laatst in de schoolbieb en wij hebben van die tafels waar heel veel mensen aan kunnen zitten, maar weinig tafels. Nou komt er een jongen naast me zitten. Job. Ik praat heel even met hem en vind hem heel aardig. Hij is ook best leuk... (Wat ben ik toch weer een jongensgek). Ik observeer mensen altijd heel snel en nauwkeurig, ik let op kleine dingen, waardoor ik meer over iemand kan weten. Bijvoorbeeld zijn klas en naam, las ik op zijn boek dat op tafel ligt enzo... Nou, toen kwam ik erachter dat hij in de 1e zat! Ik zit in de 2e en ik kan toch geen brugger leuk vinden?! Nou, toen kwam ik erachter dat Simon Job kent van voetbal. Hij heeft aan iedereen doorverteld dat ik met Job heb (hoe 6e groep achtig) en toen ik eindelijk iedereen overtuigt had dat het niet waar was, vergat ik 1 persoon... Op Valentijnsdag, deed iemand in de 2e pauze een kaart in mijn kluisje, met erop: Liefs, Job. Nou, ik helemaal rood worden en dan weer spierwit, want ik weet dat Job nooit mijn kluisje of zelfs naam zou kunnen weten! (Nouja, rondvragen misschien?) Ik hoor een paar jochies achter me lachen en kom na ondervragingen erachter dat een van hen het gestuurd heeft. Ze zeggen ook dat hij op me is. Ze zeggen ook dat een andere jonegn op me is. Dat is van beiden best geloofwaardig... Maar dat heb ik dus weer, de jongens die ik het stomst vindt, vinden mij natuurlijk leuk en de jongens die ik leuk vindt, onthouden mijn naam vast niet eens. Oke en dan NOG iets (als je je nu al verveelt, dan moet je zeker niet verder lezen ![]() Wat moet ik doen? (Moeilijke vraag he?) Of wie heeft net zoiets, of 1 deel hiervan ook meegemaakt? x Liéra Laatst aangepast door Liéra : 26 February 2006 om 21:25 |
![]() |