Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 28 February 2006, 16:52   #1
Roswitha
Guest

Standaard Uiterlijk of Innerlijk

ik persoonlijk vind het heel irritant als mensen alleen op het uiterlijk af gaan.
Uiterlijk zegt helemaal niks.
als iemand minder knap is dan gemiddeld (maarja wat is knap en wat is lelijk) maar die geen komt erg leuk over waarom zou je er dan niks mee beginnen?
Soms kan je je zelf dan ook afvragen als een knappe jongen bv een model het innerlijk heeft van een droomprins, zou je hem dan ook nog nemen als hij hetzelfde innerlijk heeft, maar niet zo knap is. Uit eindelijk draait alles om het innerlijk. Met iemand die alleen knap is kan je je leven niet mee delen. het moet op alle gebieden klikken.
Tuurlijk heb je bepaalde mensen die je aantrekken, dat hoort. Maar ieder mens heeft wat moois.
Ik zeg dit nu niet allemaal omdat ik zelf erg lelijk ben (dat zullen wel veel mensen denken) Ben niet erg knap, ben ook niet heel mager. er kijken genoeg jongens naar me Maar ik ben zoals ik ben. kijk op www.roswitha.come2me.nl voor een foto, dan zul je zien dat ik niet heel lelijk ben. Kan wel je typ ofzo niet zijn, maar gelukkig vallen niet alle jongens/meisjes op de zelfde persoon.

Ik ben ik.
Ik ben niet volmaakt.
Ik ben niet perfect.
maar zo ben ik.
ik weet wie ik ben.
ik weet wat ik wil.
soms ben ik een prater.
en soms ben ik heel stil.
om mij te leren kennen.
moet je dit kunnen leren.
ik ben wie ik zijn wil.
en zo moet je mij maar accepteren

Ik vind dat mensen is verder moeten kijken dan het omhulsel. Dat stelt niks voor vergeleken met wat daar onder zit.

Eens of oneens...?

Misschien zijn jullie het hier niet mee eens, maar ieder zo zijn mening. Dat moet gerespecteerd worden.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels