|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Vandaag: repetitie gehad vanochtend, en naast deze ruimte werd theorieles gegeven. Die vent dus helemaal kwaad: " kunnen jullie wat rustiger spelen, want ik moet er bovenuit schreeuwen " Onze bandcoach: " ja maar meneer we konden alleen hier repeteren, en de drums kunnen niet zacht bespeeld worden. Tevens is het hier een conservatorium, er wordt muziek gemaakt " En we hadden alleen nog maar alicia keys gespeeld
![]() Nou die vent ging dus weg, wij op een gegeven moment 'Crawling in the dark' van Hoobastank. Na het refrein stormt die man weer binnen, doet het licht uit, die bandcoach smijt alles op de grond: " Ja en kun je het licht weer aan doen? " die man: " Dit is toch asociaal gedrag, zo kan ik toch geen les geven ? " bandcoach: " vraag dan even aan de receptie of ze een lokaal voor u hebben. Voor een pop- en rockband is dit zacht spelen hoor " die man: " heb ik al gevraagd ". Wij hadden zo de stuip van het lachen ![]() ![]() Ik dat dus later aan de receptie verteld, en die man WOU uiteindelijk helemaal geen ander lokaal...wat een gemierenneuk, maar wel lachen! |
![]() |