|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
http://www.anne-in-de-buurt.nl/
Ben toch wel onder de indruk van het korte verhaal wat er opstaat, vooral omdat schrok van me zelf dat zoiets sinds mijn middelbareschool tijd neer meer in me gedachte is gekomen. Zoveel mensen onschuldig vermoord alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Wat ik nog het ergste vind... Ik heb het gevoel dat veel jeugd hier veel te weinig van weet en alleen het negatieve gedeelte van de 2e wereldoorlog overneemt. Hakenkruizen tekenen, nazi gedachtes en via een omweg vergelijken met de haat tegen buitenlanders tegenwoordig klein voorbeeld Laatst keek ik "mijn vrouw, jou vrouw" Daarin was een blond hardcore meisje die een liedje op zetten waarin "Sich Heil" gezongen werd, lachend zong ze mee,. die andere moeder was verbeisterd en werd boos op der. Ze wist totaal niet waar ze mee bezig was. Ik vind de website echt een goed initiatief want het verfrist de geheugens van de mens weer even |
![]() |