|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
M'n moeder heeft nogal een verleden... ze heeft het vaak moeilijk gehad en vooral de laatste jaren: haar moeder (m'n oma woonde bij ons thuis, sterke band dus) stierf vorig jaar, en 2 jaar terug hadden we een ernstig verkeersongeval en ze moet nog steeds operaties aan haar ogen (komt nooit 100% meer goed) en kaakbeenderen ondergaan...
gevolg: depressie en een ander gevolg daaruit: ze is beginnen drinken ik zie daar dus geweldig van af maar ze besluit telkens van te stoppen, maar ondanks haar goede wil zal ze toch hervallen ooit, alst niet binnen 2 weken is, is t binnen 2 maand.. nu infeite the point van m'n topic: 'k wil haar helpen... 'kheb t al gezegd aan de huisarts, en hem aan haar, natuurlijk heeft ze me d'r niet over aangesproken want ze weet niet dat ie het van mij heeft... binnenkort is ze jarig.. 'k wil es iets geven aan haar maar 'k weet niet of dit 'grof' zou overkomen en ik weet er eignl niet zoveel over, over Bachbloesems heeft iem hier ervaring mee... komt dit grof over? of is dit eerder iets als medicatie... tnx ![]() |
![]() |