|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo People,
Ik ben Keira, hier tenminste wel. In mijn echte leven heb ik net even een iets andere naam die ik heir niet vrij geef. Helaas voor sommigen misschien, maar ik ben erg zuinig op mijn privé gegevens. Ik ben verder een 16,5 jarig vrouwelijk persoon die nog steeds woonbaar is in Nederland. Zeg maar Noord-Holland en dan richting Amsterdam. Precieser ga ik er niet op in. Ik ben een persoon dat nog met veel plezier *uhum* aan haar school bezig is. Op dit moment bevindt ik me in het 4e jaar van het VWO, dit jaar zal ik alleen over 5/6 weekjes alweer hebben afgesloten. Ik ben bezig met het Profiel N&G en heb de keuzevakken C3M en C3B erbij gekozen. Naast mijn school ben ik ook actief als reclamerbezorgster op maandag/dinsdag/woensdag. Maar hoeland dit nog zal duren is niet zeker, de wijk is namelijk groot en betaald mij wat te slecht. Dus zodra ik de kans zie neem ik een andere baan. Verder ben ik ook nog werkzaam op de vrijdagmiddag, dan bezorg ik een krantenwijkje. Ook deze is groot, maar bestaat voor meer dan de helft uit flats. Dat loopt lekker makkelijk en betaald ook nog goed. Naast al die andere zooi houdt ik er erg van om te schrijven en te lezen. Ook tekenen gaat me goed af, al beperk ik me de laatste tijd meer tot het bewerken van plaatjes op de computer. Maar binnenkort moet ik nog wel even aan de slag, aangezien ik nog een heel CKV verslag moet inleveren waar ik behoorlijk wat in ga tekenen. Ook vind ik het erg leuk om piano te spelen. Daar heb ik al 8 jaar les in, maar volgend jaar stop ik ermee aangezien ik het niet altijd even goed meer kan vinden met mijn docent. En ik wil het voor de lol spelen, terwijl hij me op ene hoger niveau wil krijgen. En ik vind het niveau wat ik nu heb wel goed. Ik was tot dit jaar ook een fanatiek hockeyster, maar daar ben ik dit jaar mee gestopt. Maar aangezien ik niet de hele tijd op m'n kont mocht zitten ben ik na lang denken toch begonnen met mijn cursus stijldansen. Volgend jaar ga ik hier waarschijnlijk mee door. Als ik kijk naar mijn karakter, dan ben ik eigenlijk een vreselijk vervelend persoon. Dat heb ik deze week 3 keer te horen gekregen. Maar... zodra je me goed kent weet je dat ik het niet zo kwaad meen en het helemaal niet kwaad bedoel. Ik ben eigenlijk gewoon vreselijk irritant op sommige moment en dat kan sommige mensen soms behoorlijk de keel uit gaan hangen. Maar ik blijf lekker mijn vreemde rare zelf. Groetjes keira. Vraagjes mogen gesteld worden als iemand die nog heeft. |
![]() |