Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Ten eerste alles hieronder is absoluut geen bewijs
|
Dat valt ook niet mee om dat zo maar meteen te begrijpen.Want dit is slechts een klein gedeelte van het bewijs, namelijk dat de microkosmos een hogere wereld is en dat een hogere wereld een ruimtevaartcultuur moet zijn, want dan komt het heelal als een logisch systeem inelkaar te zitten.
Citaat:
Dat een atoom complex in elkaar zit zal ik niet ontkennen, maar hoe dat bewijs aan draagt voor een zogenaamde microkosmos zie ik niet direct
|
Die microkosmos behoeft niet bewezen te worden, want is al bekend bij de wetenschap.Ik zeg dat het een hogere wereld is en dat een hogere wereld een ruimtevaartcultuur is.
Citaat:
Hoe kan je, door iets te bouwen, een hogere wereld creeeren? Daarnaast zit er dus (zoals pakspul al zei) volgens u een einde aan het universum, hoe moet ik de "rest" dan zien?
|
Wij gaan de macrokosmos ombouwen tot een ruimtevaartcultuur en wordt dus een hogere wereld dan het nu is. Verder is het heelal niet eindig, maar oneindig.
Citaat:
Ik snap nog steeds niet waar nou die microkosmos vandaan komt, hoe weet je dat die er is? En als je dat weet waar is het bewijs, want dat het ik nog nergens kunnen bespeuren.
|
De microkosmos is de wereld van de atomen en behoeft niet bewezen te worden, want is al algemeen aanvaard door de wetenschap.
Citaat:
Dat mijn beste (het subliem functioneren van het lichaam) is nu de echte evolutie.
|
Maar die evolutie berust op de intelligentie van de microwezens en gaat niet vanzelf.
Citaat:
Wat je hiermee wil zeggen volg ik even niet, daarnaast staat dit onder je mooie kopje BEWIJSVOERING, en ik kan dit niet als bewijs zien.
|
Een heelal uit levende wezens is een werkelijk bestaand heelal, dwz een bewust heelal, terwijl het heelal van de wetenschap eigenlijk niet echt bestaat.
Dwz het bestaat alleen voor ons als bewuste wezens, dus eigenlijk zou het hele heelal uit levende wezens moeten bestaan, waar mijn heelal aan voldoet, dus mijn heelal is een beter heelal.Nu kan het de wetenschap niet schelen of iets beter of slechter is, maar dan is haar gebrek aan echte visie.
Citaat:
Hoe kan je dat nou in hemelsnaam met onsamenhangende tekstjes bewijzen? God is een verzinsel om dingen die (nog) niet bekend zijn te verklaren.
Het complexe wordt verklaard met het complexere
Nee
|
GOD is geen verzinsel want het heelal is GOD zelf.
GOD IS HET UNIVERSUM
Het hele heelal is eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos in de vorm van een oneindig aantal microwezens.
De eenheid van dit oneindige aantal microwezens bestaat dan eigenlijk als EEN wezen, namelijk GOD zelf.
Dus het heelal is GOD zelf, of ook : GOD bestaat als een microwezen in de microkosmos.
Niet alleen als EEN microwezen natuurlijk, maar ook als alle anderen, dwz een oneindig aantal.
GOD bestaat bijvoorbeeld in jouw lichaam in de vorm van 10^40 microwezens.
Hij weet dan ook alles over jou, veel en veel meer dan jijzelf weet.
Kun je je dat voorstellen?
En inderdaad wordt het complexe verklaard met het nog meer complexere.
Dat is ook de weg van de wetenschap: er komt steeds meer bij en de raadselen worden steeds groter.
En is dus ook de oplossing oneindig.
En dat is mijn atoomtheorie.
Ja.