Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 May 2006, 12:10   #1
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard Wat te doen volgend jaar?

Ik zit echt met een dilemma..
Mijn beste vriendin en ik hebben ons alle 2 ingeschreven voor de pabo aankomend jaar.. maar we zijn ook alle 2 niet zeker of dit echt de studie is voor ons. Het schijnt heel erg makkelijk te zijn, zeker als je van het vwo af komt. Ik heb weinig zin om de helft van de week uit mijn neus te eten. En daarbij weet ik ook niet of de studie echt wat voor mij is.. ik ben echt zo aan het twijfelen. Maar er is ook niet echt iets wat me wel super aanspreekt. Soms heb ik dagen dat ik denk 'ach we zien het wel.. misschien is het toch wel heel leuk' en soms heb ik dagen dat ik echt zo onzeker ben of dit wel een goede keus is geweest. Maargoed.. mijn vriendin heeft dus precies hetzelfde.
Nou hadden we vanmorgen alle 2 weer zo'n bui waarin we het totaal niet meer zagen zitten.. en we hebben een compleet nieuw plan opgesteld voor volgend jaar.
Van september tot en met december gaan we fulltime werken. Dan vertrekken we in januari naar Aruba. Daar huren we een appartementje en gaan we ergens werken. Na 4 maanden, dus ergens begin mei, willen we weer terug komen. Lijkt me echt zo gaaf. Gewoon een jaar iets totaal anders. Maar ik ben bang dat ik na dat jaar nogsteeds niet weet wat ik de rest van mijn leven wil doen.. en dat ik heel erg heimwee krijg En ik ben ook bang dat ik na al die vrijheid niet meer echt aan kan passen hier.. en geen zin meer heb in school.

Heeft iemand ervaring met een jaar ertussenuit gaan? Of iemand misschien advies?
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels