Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Actueel > Even voorstellen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,33 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 3 June 2006, 15:36   #1
TwenteGirl65
Guest

Smile heey=)

hej
Ik ben hier nieuw,, dus laat ik maar even iets over mezelf gaan schrijven zodat jullie een beetje een idee hebben met wat voor gek meisje jullie nu weer te maken hebben.

Ik ben Stefanie en kom uit Almelo. Woon hier m'n hele leven al. Heb van mezelf super blond haar, alleen heb ik het al een aantal malen geverd, maar k denk dat k het maar een keertje weer blond ga doen. Ben 14 jaartjes jong en doe op dit moment havo/vwo, 2e klas. Heb dus nog aantal jaartjes te gaan. Ik wil later graag iets met duits gaan doen. Heb alleen nog geen idee wat. Waar de meeste mensen bij mij op school niet zo blij mee zijn is dat in voor 110% achter FC Twente sta.
M'n hobbies zijn: beetje computeren/msnen, eenwieleren, diaboloën, jongleren, devilsticken. Ben fan van NENA(ja, die duitse zangeres van 99 Luftballons en anyplace, anywhere, anytime). Ik luister naast Nena ook nog wel veel andere duitse muziek.
Ik kan zo niet echt iets verzinnen wa ik nog kwijt moet, mocht je nog paar vraagjes hebben, vragen mag altijd he

xx stefanie
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels