Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > WK Voetbal 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :)

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 June 2006, 12:22   #2
TwenteGirl65
Guest

Standaard

Bij ons leeft het wk wel en niet Hier in huis wordt er niet vele over voetbal gepraat, naar voetbal gekeken enz. (behalve door mij). We hebben zo'n straatvereniging en daarmee hebben we wel besloten dat de hele straat onder de flaggetjes komt te hangen enzo dit is inmiddels al gebeurt. Echt super gaaf dat je nu over al van die oranje vlaggetjes zien, en nederlandse flaggen enzo. We hadden thuis ook nog 2 nederlandse flaggetjes, k heb m'n moeder daarmee wel zo gek gekregen dat ik die voor de ramen mocht hangen voor thuis Verder hoor je hier niet echt veel over t wk, ja op school en gewoon onder paar vrienden, maar verder niet echt. Maar ik denk dat dat wel komt als 1e wedstrijd eenmal achter de deur is. Verder heb k er wel echt zin in!! Bne ook van plan om alle wedstrijd te gaan kijken(ook als k boven moet zitten omdat dr bneden iets anders gekeken moet worden).

Berichting Regels