Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > WK Voetbal 2006
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

WK Voetbal 2006 Alles wat met het WK te maken heeft! Wie wordt Wereldkampioen? Hoever komt Nederland? Praat er hier over :)

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 June 2006, 20:01   #19
TwenteGirl65
Guest

Standaard

Citaat:
Maar waarom in godsnaam zou je als Tukker voor Feyenoord zijn, behalve omdat die club nu eenmaal vaker wint dan Twente of Heracles? Welke binding kun je als Tukker hebben met de randstad/Rotterdam?
en daar ben ik het wel mee eens. Oke er zouden hier vast wel mensen zijn die in twente wonen, en van kleins af aan al voor feyenoord zijn, of er in de buurt gewoon hebben. Dan kan k het wel begrijpen. Maar anders ook niet hoor
Citaat:
Niet voor niets spreken ze naast positief over hun eigen club vaak ook nog minderwaardig over de Twentes, Heraclessen of Groningens
dat doen echt niet alleen de supporters die voor een grote club zijn om ergens bij te horen en als je een beetje om je heen kijkt moet je dat toch ook wel merken? Ik in iedergeval wel(doe er zelf ook af en toe wel aan mee , maar dat komt ook vooral door het feit dat ik in almelo woon, voor twente ben en dus super veel commentaar krijg).

Berichting Regels