|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Jow,
ongeveer een jaar/anderhalf jaar geleden ging de band waarin ik drum Rats Of The Capital (enkel bas en drum) "uiteen". Nu, anderhalf jaar later dus, zijn we van plan eens opnieuw samen te komen en gaan we eens proberen iets deftigs voort te brengen. We hebben ongeveer ooit een demo'tje opgenomen (bij mij op zolder, waardoor de kwaliteit vrij slecht is), en ik wou jullie vragen eens jullie mening te geven over (voorlopig drie van) onze oude liedjes (Ik ga binnenkort eens de hele demo online zetten) en eventueel te zeggen welke liedjes we best bijhouden/verwerken voor onze nieuwe set. Alvast bedankt! De liedjes vinden jullie hier: www.purevolume.com/ratsofthecapital Ohja, Nervosa is een liedje dat niet op de demo stond maar een half jaar later gemaakt werd. ![]() Laatst aangepast door DeIdioot : 6 July 2006 om 09:10 |
![]() |