Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 13 July 2006, 13:48   #1
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard Anders val je ff flauw :?

Net heb ik een vaccinatie moeten halen omdat ik zaterdag nacht naar Turkije vertrek. Ik kwam daar binnen bij de GGD.. Ik was toch wel zenuwachtig omdat ik behoorlijk bang ben voor naalden. Tijdens het prikje was er niets aan de hand. Het deed geen pijn ofzo.. Daarna moest ik gaan afrekenen en k voelde me ineens heel duizelig worden.. Daarna viel ik dus flauw :s
Een jongen die ook in de wachtkamer zat die ving me gelukkig op, anders was ik met me hoofd op de rand van de balie gevallen..

hetzelfde gebeurde toen ik me piercing liet zette. door de spanning stoomt t bloed uit je hoofd. en verbruik je al je suikers.. dan gaat t dus fout toen ik bij kwam zag ik 10 min alleen maar vlekke voor me ogen.. heb thee met extra suiker gedronke en met me hoofd tusse me bene moete zitten, zodat r weer bloed terug kon stromen..

Twas ff schrikken allemaal!! Doordat ik t vaker mee had gemaakt kon ik het gelukkig op tijd aangeven dat ik duizelig werd.. Zodat de meneer van de balie op tijd die jongen kon roepen Mijn redder...

Meer mensen zoiets vaker meegemaakt?
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels