|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey, nu heb ik net vernomen dat mijn aller beste vriend aan de drugs zit en ook nog eens een dealer is! ik wist dat hij dat (dacht ik) vorig jaar deed en dat hij daar mee gestopt was, niet dus! Ik durf hem echt niet aan te geven. vorig jaar vertelde ik het zijn ouders. maar hij komt al zo vaak in aanmerking met de politie hij rookt en is 15(dus wordt hij opgepakt) hij is al eens voor drugs naar de politie gemoeten, voor alcohol enz... Als hij nog 1 mis stap doet zal hij naar de jeugd rechter moeten. Ik weet waarom hij die dingen doet om zijn "mizerie" te vergeten maar daar voor moet je deze dingen toch niet doen?!(hij word eigenlijk heel hard verwaarloosd (door zijn ouders) en gepest (op school voor overgewicht)
weten jullie misschien wat ik kan doen? Hij is m'n allerbeste vriend en ik zie hem niet graag zoals ie nu is... Hebben sommige van jullie misschien ook al zo iets meegemaakt? Wat heb jij toen gedaan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thx xxx ![]() |
![]() |