Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Ja, heb wel gelachen. Waren goede plaatsen, in een vak met gewoon normaal volk. Normaler volk dan je uberhaupt bij Roda ziet (  ). Hebben gewoon hardop kunnen ouwehoeren over Roda zonder problemen. Bij die kopbal van Ramzi zelfs half opgesprongen.. Niemand die moeilijk deed.
Verder wel een uur rondom het stadion lopen niksen omdat mijn mede-supporters nogal lang deden over het traject Nijmegen-Dukenburg tot het stadion (en beweerden dat ze zich niet verreden hadden)  ). Koste me nog bijna een SV vanwege combi-ontduiking. Zat te wachten op een muurtje voor de hoofdingang toen de veiligheidscoordinator met zijn mede NSB-ers langs kwamen lopen. Haha, toen ben ik maar ff een blokkie om gegaan  Fanshop is nu ook niet zo groot dat je je daar een uur kan vermaken, dus al met al zeker 3x om het stadion gelopen
Het bier is daarentegen weer wel best te pruimen, evenals de broodjes die te krijgen zijn. Alleen zaten in die hoek tegenover ons, naast het uitvak zeg maar, allerlei lui met trommeltjes ofzo? Echt mega-irritant geluid. Maar heb me verder prima vermaakt, tnx nog 
|
trommeltjes? is dat nieuw? dat weet ik niet

(geen scc meer hè)
Broodje hamburger is wel lekker he... Ja vak A zat je toch? is ook wel een normaal vak ja. Toevallig zat ik laatst tegen Twente (beker uit red.) ook in zo'n soort vak, was ook goed te doen
Geen probleem btw.