|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Ik ook
![]() Leuk dat jullie mij verdenken omdat ik zo weinig post. Ik heb geen tijd gehad om het hele spel te analyseren omdat ik in de laatste week van school zit en veel dingen moet regelen en afmaken. Dat is nu voorbij, dus nu gaan we met zijn allen de laatste wolf slachten! Stevie: Ik heb het gevoel dat hij riskant speelt: Omgekeerde psychologie gebruiken zodat wij denken dat hij geen wolf is. Kans om wolf te zijn. Prestige: Post niks -> eruit. AmbyPur: Zie Stevie. Saarah: Als spelleider heeft ze wel ervaring opgedaan met technieken van weerwolfjes. Bovendien was ze de vorige ronde ook een weerwolf en had niemand haar daar in de gaten. Ik denk dat zij ook een wolf kan zijn. Charmedone: Zie Prestige. Dunja: Zie CharmedOne Niemand: De neppe reactie doet mij aan Babydress denken.. AMF: Geen idee. Bruggi: Ook geen idee. Frox: Nog geen directe reden om hem te wantrouwen. Ik stem op Dunja. |
![]() |
![]() |