|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
HeeJ, ik ben 12 jaar en ik hoor van veel mensen dat ik [te] dun ben. Ik zie t zelf ook wel en ik zou graag wat meer wegen.. Ik denk niet dat ik ongezond dun ben ofzo, en nee ik heb ook geen anorexia ofzo!
Ik ben dus [net] 12, ben 1.60 m en weeg 39 kg . Ik ben niet eGt gezet of hoe J t wil noeme. Ik zou gewoon graag ietsje meer wegen. Ik eet ook niet zo veel, ik sport 10 uur per week. Dit is wat ik vandaag heb gegeten : * 4 rijstewafels met kaas en stroop. * Een kop warme chocomel met slaGroom en een bonbon [Leonidas ![]() * Een McKroket * Nog een kop warme chocomel met slaGroom en een bonbon. * Uhh. * Spaghetti Bolognese [kleine portie] * Tuinbonene [kleine portie] * Een stukje chocola Ik vin het niet eGt weinig, normaal eet ik wel gezonder ![]() Ik heb nu ook geen honger, dus het is niet zo dat ik minder eet dan ik wil. Als laatste nog: Dit is mijn BMI [Body Mass Index] 15.23, op de site van voedingscentrum staat dat meisjes van 12 een BMI van 15.52 of hoger moeten hebben, terwijl bij de BMI-meter staat dat mijn BMI [nog net] gezond is ![]() Kan iemand mij vertellen hoe ik iets meer kan aankomen [ik groei nu ook heel hard, dus lijkt het alsof ik nog dunner ben ![]() Wat moet ik doen? |
![]() |