Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 2 January 2007, 14:29   #1
Nonexistinghero
Guest

Standaard Fijn... clusterhoofdpijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Clusterhoofdpijn

Dacht ik al die tijd dat het gewoon zwaardere migraine's waren. Die pijn is nog wel het minste wat me ergert.

Citaat:
De gevolgen van clusterhoofdpijn zijn vaak zeer ernstig: geheugen- en concentratiestoornissen, onbegrip van de omgeving, sociaal isolement en zelfs arbeidsongeschiktheid. Vaak wordt de hoofdpijn gezien als een psychisch verschijnsel en kan, volgens velen, makkelijk verholpen worden met een pijnstiller of een dagje rust. Mensen die echt te lijden hebben onder hoofdpijn weten echter wel beter. Natuurlijk kan er een psychische oorzaak zijn, die niet onderschat moet worden maar in veel gevallen wordt de werkelijke oorzaak van de hoofdpijn niet herkend of gevonden.
Das niet zo goed voor m'n intellect. Verklaart eigenlijk waarom ik zo vaak dingen vergeet een paar seconden nadat ik het begrijp. Ik vraag me een beetje af hoe slim ik wel niet zou zijn zonder dit. En dat ik niet zo makkelijk vrienden maak of meestal niet goed op kan schieten met mensen.

Achja, alsof ik een miezerig hoofpijntje dat een paar keer om de paar maanden op komt dagen me tegenhoudt. Er is wel wat meer voor nodig.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels