|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Lid
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
|
Citaat:
maar het was wel duidelijk en daarom is het idd wel moeilijk om niet té duidelijk naar voren te laten komen dat je de ziener bent, maar toch duidelijk te maken dat men niet op diegene moet stemmen. in principe was vorige ronde ook vrij duidelijk dat bruggi de ziener was (maar ik was de spelleider dus kan niet goed zeggen of dat voor de rest van de deelnemers ook zo was ), en die had gewoon geluk dat de wolven dat niet zagen..
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale |
|
|
|
|