|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Mja... jammer dat Steve er uit is.
Maar over tot de orde van de dag! Wie is de wolf? Ondertussen is bijna iedereen verdacht bij mij... Heb twee groepen verdachten. De ene groep is Niemand en Impressions. Zij hebben allebei erg opvallend gepost met als gevolg (bedoeling?) dat appelshampoo die rondes overleefde. Dat klopt gewoon niet voor mijn gevoel, maar het kan ook toeval zijn. De tweede groep verdachten is de groep stillen. Ik kan me goed voorstellen dat de wolven de tactiek hebben dat degenen die posten toch wel verdacht worden. En omdat er meerderen zijn die niet echt superveel posten is het voor de wolven ook voldoende om weinig te posten. Zo zou Sander zijn verhuisperikelen (of zoiets toch?) perfect kunnen aanwenden om afwezig te kunnen zijn zonder echt verdacht te worden. Babydress noemde problemen met ouders (pc-verbod?) om weg te kunnen blijven. Maar ze post toch op het forum... Ik vind het niet ondenkbaar dat ze uit naïviteit de afspraak die ze met haar collega-wolven heeft gemaakt om afwezig te blijven heeft geschonden. Dan heb je in deze groep nog AMF en Headliner. Op het oog lijkt het echter zo dat het spel hen niet zo interesseert ofzo. Maar dat kan dus ook de schijn zijn... Ook al zijn ze stil, er zijn andere mensen verdachter, dus kunnen ze lekker stil blijven acteren. Daarmee redden ze het nog wel een tijdje. Dan de rest... Saarah lijkt me redelijk oprecht, maar ik vertrouw haar zeker nog niet echt. Ze post wel, maar zeker niet supervaak. Daarmee kan ze ook niet echt dingen heel fout zeggen. Redelijk op de achtergrond, net zoals in het spel dat ze wolf was... Bobba.. Vind hem af en toe raar spelen. Probeert maar al te graag mij en biffy verdacht te maken. Ik weet het niet zo goed bij hem. Biffy. Speelt hetzelfde als ik speel, dus haar vertrouw ik echt het meeste. Dit sluit de mogelijkheid dat ze wolf is niet uit hoor, maar ik zie voorlopig geen redenen om haar op te hangen. Maar misschien maakt ze heel handig gebruik van het feit dat ze mijn weerwolfspel-buddy is. Dus tja...