|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heej ik heb een lied geschreven en ik wou ff weten of het goed was en wat jullie er van vinden.
![]() first kiss. oooohooooh. het kan zo plots gebeuren je neemt het maar zoals het komt. ik ga er niet om zeuren wat ik er eerder ook van vond. oooh yeah. want hij, hij ziet me nu staan. en ik, ik wil er echt voor gaan. woooow. de very first kiss... ik weet nu wat ik mis 't was tijdens de les... en het was niet expres. hij keek me lachend aan.. en t was met mij gedaan nu wil ik voor altijd met hem gaan. ik kan nu niet meer slapen. hij spookt voordurend door mijn hoofd. hij zal me nooit verlaten. want dat heeft hij me zelf beloofd. oooooh yeah. ja hij, hij gaf me die zoen, en ik, ik wist geen raad met mijn gevoel. wooow de very first kiss... ik weet nu wat ik mis 't was tijdens de les.. en het was niet expres. hij keek me lachend aan.. en het was met mij gedaan. nu wil ik voor altijd met hem gaan. hou me vast en neem me mee. zoen me nog eens, nog een keer, met jou lach steek jij mijn hart in brand kan niet eten, kan niet drinken 'k wil alleen in jou weg zinken dit gevoel mag voor mij eeuwig blijven duren woow de very first kiss.. ik weet nu wat ik mis 't was tijdens de les.. en t was niet expes hij keek me lachend aan.. en het was met mij gedaan nu wil ik voor altijd met hem gaan. nou ik hoor wel wat jullie er van vinden. kusjes laurin ![]() |
![]() |