|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
| Bekijk resultaten enquête: zie bericht | |||
| ACER |
|
3 | 100,00% |
| COMPAQ |
|
0 | 0% |
| Stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#2 |
|
Banned
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
|
Als je een 100mhz compaq hebt tegen X2 4400 Acer wint de acer, maar andersom anders om
|
|
|
|