Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 9 April 2007, 04:44   #1
Wiz
Guest

Talking Travian - browser based MMOG

Ik zag in het overzichtje niet zo snel een Travian topic dus maak ik hem zelf maar aan.. had ook geen zin om te zoeken of er ook al 1 bestond

Travian.nl (en nog vele andere versies)

Travian is een browser based MMOG waar je kan wedijveren met duizenden andere spelers door de leiding over een klein dorp

--

Wie speelt er hier nog meer op Travian?
Op welke server en welk domein?

Ik zelf speelde op 4 servers, heb het eindspel van S2 op Travian.nl overleeft, en ben op S1 gestopt omdat ik daar zover vernietigd werd dat enige hoop op overleving nihiel werd.

Ik speel nu nog op Travian.nl op S4 met op moment 5 dorpen en op Travian.com S2 met op moment 3 dorpen.

---

Uitleg van het spel.

Je begint met 1 dorpje, dit kan je opbouwen en een leger trainen. Hiermee kan je oases veroveren (verdien je meer grondstoffen mee), nog meer dorpjes stichten of dorpjes van andere spelen overnemen, met geweld dus

Je kan andere spelers aanvallen, beroven maar ook helpen door te versterken met je leger.

Je hebt allianties die je zelf kan oprichten of lid van worden, waarmee je niet aanval verdragen kan sluiten met andere allianties.

Er zijn 3 verschillende rassen waar je mee kan spelen, met ieder zijn voor en nadelen.

En het kan best verslavend zijn

Voor meer informatie: http://www.travian.nl/
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels