Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 June 2007, 12:55   #11
Apollo
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Leh Bekijk Bericht
Beste Apollo? neem je wel eens een paracetamol? tegen hoofdpijn? of ga je dan ook naar Jomanda??!! denk je nou echt dat als je naar een of andere geldklopper(dan doel ik op een soort Jomanda en niet een duur betaalde arts) gaat, dat je dan kan genezen van kanker? er wordt, jah dit geloof je niet,maar er wordt onderzoek gedaan, naar hoe kanker kan worden genezen. en hoe het wordt veroorzaakt. jah helaas geloven, gelovigen niet in wetenschap, dus ziekenhuizen en onderzoeken naar medicatie en die toestanden zijn ook blijkbaar ook niet echt. Maar ik geef je groter kans van overleven/genezen als je naar het NKI-AvL gaat, als dat je naar jomanda ofzo gaat.

Ook niet iedereen gelooft wetenschap blind
Ik zeg ook niks over kwakzalvers ofzo, maar over bidden. En mensen die je daarbij helpen.

Mensen gaan niet naar zo'n dienst met het idee daar beter te worden maar gewoon te zien wat er gebeurt.

Helaas zijn jullie te opervlakkig meer te geloven dan wat je ziet of waar rechtstreeks bewijs voor is. Ook proberen mensen zoals jullie overal een simpele (vaak onmogenlijke) oplossing voor te bedenken. Het zou kunnen dat het christendom 1 van die oplossingen is om terug te komen naar het hoofd onderwerp van deze topic, maar dan is het wel heel vreemd dat het ook echt werkt (in verband met genezen en gevoelens) vinden jullie niet?
Apollo is offline  

Berichting Regels