Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 November 2007, 08:23   #1
Maria0000
Guest

Question HELP me a.u.b :?

Help, ik weet even niet meer wat ik moet doen..
Ik heb dik 2 maanden geleden een jongen leren kennen en daar spreek ik al een tijdje me af enzo.

1. Maar nou is het probleem dat ik de zekerheid wil hebben dat we een relatie krijgen (omdat ik heel bang ben gekwetst te worden).
Nou hebben we gisteravond een gesprek gehad, en hij vertelde me dat hij iemand is die zich niet snel bindt, omdat hij eerst zeker wil weten dat we bij elkaar passen en dat het niet misloopt. (iets wat je volgens mij nooit helemaal cker kan weten)
Vraag: Ik weet nu niet wat ik moet doen; Ik wil op dit moment zekerheid hebben en die kan hij me nu niet geven omdat hij zelf blijkbaar twijfelt. Moet ik hier nu wel moeite voor gaan doen, terwijl ik weet dat er kans is dat het toch nix wordt, of kan ik beter opzoek gaan naar iemand anders?

2. Nog een ander probleem is dat hij steeds afspraken op het laatste moment afzegt met allemaal domme smoesjes, wanneer ik hem daarna vraag zegt hij dat dat gwoon de waarheid is. Ook reageert hij vaker niet terug op mijn smsjes. Terwijl hij nou pas geleden tegen mij zei dat ik niet genoeg initiatief toonde.
Vraag: Ik snap niet waarom hij afspraken afzegt, omdat hij bijvoorbeeld naar de kapper moet, en daarna wel 2 uut op msn zit. Ik denk dat hij niet echt geïnteresseerd is, al verzekerd hij me van wel. Moet ik hiermee wel genoegen nemen?

3. Het laatste probleem is dat hij bijna niet over zichzelf praat. Als ik iets wil weten moet ik het echt uit hem trekken. Ik heb hem gevraagt waarom hij het zo moeilijk vindt om over zichzelf te praten. (ik d8 dat er mss een andere reden voor was) Toen bleef het eerst heel lang stil, en daarna zei hij: 'der is nix met mij hoor, echt niet :S'
Vraag: Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me vertrouwd en wat over zichzelf verteld? Ik vertel hem dingen ook in vertrouwen, juist om hem een beetje te stimuleren, maar dit lijkt niet te helpen.

En dan mijn laatste vraag: Heeft het überhaupt wel zin om hier tijd en moeite in te steken? Ik ben de laatste tijd alleen maar gestresst en slaap een stuk slechter, omdat ik niet wet wat ik moet. Mijn gezondheid begint er nu serieus onder te leiden. Ik voel me buitengesloten...

Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden vn mijn vragen,
Maria
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels