|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo,kben jongen v 16jaar en zit met probleempke
op mijn 13de ben ik beginnen roken,al snel begon ik met wiet eerste x LSD toen ik 14 was en op mijn 15de verschillende soorten hard drugs,ik moet dagelijks een redelijke hoeveelheid speed naar binnen werken om de dag door te komen anders voel ik mij leeg en uitgeput maar dat is het probleem niet,gisteren vroeg mijn lief namelijk of ik LSD voor haar kon regelen(ze heeft nog nooit andere drugs gedaan buiten een beetje wiet en roken/alcohol) mijn redelijk extreem druggebruik is gebeurt na mijn eerste LSD ervaring ,ik had een totaal nieuwe levensvisie en wou meer middelen gebruiken en is het de foute kant opgegaan,zelf probeer ik te minderen maar het is een enorme strijd maar ze is vastberaden om een keer LSD te proberen maar ik ben er absoluut tegen en weet niet hoe ik het haar moet uitleggen,ik kan zeggen dat ik er niet kan aan geraken maar ze zal weten dat dit gelogen is en zelf kent ze ook mensen die in het milieu zitten ikzelf ben al vele vrienden verloren omdat ze niets met een 'junkie' te maken na anderhalf jaar redelijk veel problemen gehad te hebben met school,vrienden en ouders(die me niet in een afkickcentrum hebben gestoken omdat ze dachten dat ik dit aankon,het afkicken)heb ik mijn leven terug een beetje in de hand,maar ze weten niets v speed verslaving dus ik wil niet dat mijn vriendin deze hel ook meemaakt,maar weet echt niet hoe ik het haar moet uitleggen ze lijkt me zo vastberaden ![]() sorry voor de wazige uitleg maar ik hoop dat jullie me een paar tips kunnen geven tegen het weekend aan,ikzelf kan er geen woorden voor vinden om het haar te zeggen :s |
![]() |