|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ok mijn vriendin en ik hebben het 1 x gedaan toen ze nog niet aan de pil was (wel met condoom en die was niet gescheurd)
Daarna was ze wel 3 dagen overtijd maar dat maakt verder niet uit lijkt mij.. Maar ze begint nu wel misselijkheid te krijgen en draaiierig, benauwt dr borsten zijn overgevoellig (maar dat kan ook door de pil komen..) ze heeft last van haar rug (die overgens altijd al wat vast zat enz dus ik weet niet of dat nu erger is als anders..) Maar ze slikt nu al 3 maande de pil en steeds ongesteld maar ik lees veel verhalen dat er vrouwen toch zwanger zijn maar wel ongesteld raken... dus weet iemand misschien iets? En dit antwoord kreeg ze toen ze op het i-net een test deed... "U kan zwanger zijn, maar meer waarschijnlijk is dat uw menstruatie bijna op gang komt. U bent waarschijnlijk niet zwanger. Toch zijn er mensen zonder enige verschijnselen zwanger." |
![]() |