|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Oke dan nahja ik zit nu een aantal maanden op het nova college. Ik doe daar aan de opleiding bouw..
Ben derop gegaan omdat ik een school moest hebben, en een vriend van me ging der op nahja ik dus ook maar. Had het beter niet kunnen doen maar ik moest naar school.. Nu begin ik er echt een hekel aan te krijgen, ik zelf weet trouwens niet echt wat ik wil. Laats had ik met een bepaald mens van school een soort formulier ingevuld, voor een school die me zou helpen met een opleiding uitkiezen voor mij ( wat er dus bij me past ). Het probleem is eigelijk gewoon dat ik niet meer wil, geen zin meer heb in die school.. Ik ga der zoieso vanaf zo snel mogelijk, maar werken wil ik wel, alleen dan denk ik weer wat heb je aan werk, ik moet later tog goed geld verdienen, als ik nu ga werken heb ik er later waarschijnelijk niks aan.. Ik word nogal gefokt door mensen die zeggen dat ik me leven nu al verneukt heb, door niet naar school tegaan, ookal weet ik zelf dat dat gewoon onzin is want ik ben van plan wel te gaan.. Ik denk aan een koksopleiding omdat dat echt bij me past en eigelijk een van het weinige is dat me intreseert. Maar mijn vraag nu is gewoon wat kan ik het beste doen.. Ikzelf weet dan wel gewoon de koksopleiding doen, maar wat denken jullie, wat zouden jullie doen in mijn geval.. Haha alvast bedankt enzo ![]() ![]() |
![]() |