Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 2 January 2009, 10:35   #1
Rob91
Lid

Standaard Verliefd op een jonger iemand

Ik ben verliefd op een jonger iemand. Ik ben 17 jaar oud en het meisje waar ik verliefd op ben is 12. Over het algemeen is 5 jaar verschil niet erg. Als 2 personen van 27 en 22 een relatie hebben is er niemand die daar problemen mee zal hebben, maar op deze leeftijd lijkt me dat wel. Ik ben er zelf wel bewust van dat het verschil groot is, maar wil toch zo veel mogelijk bij haar zijn. Als ik haar zie begin ik te stralen en voel ik me beter dan ik me ooit gevoeld heb. Ik heb eerder relaties gehad, maar zoals ik me bij haar voel heb ik me nog nooit gevoeld. Ze is ook wel al redelijk volwassen voor haar leeftijd. Ik denk ook wel dat ze verliefd op mij is. Dat voel je denk ik gewoon aan. Ik weet alleen niet wat ik moet doen. Mijn vrienden zullen me pedofiel noemen en wat te denken van onze ouders die het er denk ik totaal niet mee eens zullen zijn. Het wordt allemaal nog gecompliceerder. Ik ben namelijk student op de PABO in Eindhoven. Dat is de opleiding voor leraar op de basisschool. Als dit meisje een jaar jonger was zou ze in groep 8 zitten en had ze dus in mijn stageklas kunnen zitten. Ik had eerst tegen mezelf gezegd dat ik moest wachten. Als ze iets ouder is dan valt het verschil minder op, maar ik kan eigenlijk niet wachten. Straks loopt iemand anders er mee weg. Wie kan mij helpen? Wat moet ik doen?
Rob91 is offline  

Berichting Regels