|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Zoals ze al zegt is ze lelijk, dus gaat flirten moeilijk =/
Mina, als ik het goed begrijp gaat het dus niet goed op school omdat de vakken je niet zo interesseren, en ook omdat je liefde mist. Dat je liefde mist kan jij, nog ik, nog iemand op dit forum veel aan doen. Het is waar dat mooiere en knappere meisjes snellere een jongen aan de haak krijgen, dat is nou eenmaal de waarheid. Evenals het de waarheid is dat je als je lelijk bent een carriere in zingen voor zal moeten vechten. Het kan lukken! Natuurlijk! Maar je zult ervoor moeten vechten! Het enige punt is dat je moet weten wanneer de tijd is om ervoor te vechten. Hoe moeilijk het ook is, de tijd is niet nu. Nu is de tijd van school. School gaat op het moment voor andere dingen. Als ik een beetje je leeftijd kan raden denk ik dat je ong. 14/15 jaar bent. Ik weet niet wat voor opleiding je doet, maar in de meeste gevallen kun je in je 4de jaar een profiel kiesen, en kun je sommige vakken laten vallen en andere kiesen. Maar tot die tijd heb je nog steeds het probleem dat de vakken die niets met acteren/zingen te maken hebben je niets interesseren. Ik kan hierin met je meeleven, want bij mij is het helaas net zo. Alleen is het bij mij zo dat men hart en ziel in de computer zit. De vakken die ik voor mijn volgende opleiding niet nodig heb (Muziek,Geschiedenis,Aardrijkskunde, enz.) interesseren me dan ook geen fuck. Hierin haal ik dus ook wat mindere cijfers. Ik kan je hiervoor maar 1 goede raad geven, en dat is om te blijven bedenken waarvoor je het doet. Het is gewoon zo dat als het zingen/acteren niet zal lukken, je genaait zit als je je opleiding niet hebt afgemaakt door geen interesse. De raad die ik je dan ook meegeef is te blijven bedenken waarvoor je het doet! Je hoeft de vakken niet leuk te vinden -natuurlijk niet- maar dat je er wel voor gaat werken, zodat je de benodigde cijfers haalt voor de vakken. Het liefdes probleem kan ik, noch iemand anders op dit forum je mee helpen. Daar zul je dus zelf een oplossing voor moeten zoeken ![]() Ik wens je succes! |
![]() |
![]() |