|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hallo mensen ongeveer 2 weken geleden had ik erg last van mijn buik ik kon amper lopen en ik had het gevoel dat ik moest overgeven maar het lukte niet.
ik had eerst rond de middel en navel pijn maar later zakten het verder naar rechts en naar onder. de volgende dag had ik er nog last van mar ik ben maandag gewoon naar school geggaan op de helft van de dag ging ik naar huis want het lukte niet het deed te pijn. mijn moeder heeft toen de dokter opgebeld en de huisarts heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis. daar hebben ze gekeken naar blindedarmontsteking alle sympthonen waren er wel dat ik loslaat pijn heb en rechts onder in de buik. maar ze hadden bloed afgenomen en urine laten na kijken en toen hebben ze zelfs nog een echo gemaakt maar ze konden niks vinden dus ik mocht weer naar huis maar als ik weer last zou krijgen dan moest ik weer terug. daarnaar heb ik er wel ene beetje last van gehad maar niet heel erg. maar na vandaag ben ik weer misselijk geworden en als ik druk rechts onder in de buik heb ik weer pijn lopen gaat wel maar als ik telang loop gaat het wel pijn doen! nu is mijn vraag MOET IK ME ZORGEN GAAN MAKEN en moet ik weer terug naar het zieken huis??? |
![]() |