|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Julio Senior.
|
![]()
Hee iedereen..
Ik plaats hier even mijn verhaal om jullie duidelijk te maken waar ik het dus over heb zo ![]() Een tijd terug heb ik nogal een hoop problemen gehad enzoo, een aantal door mezelf maar aan een aantal kon ik eigenlijk weinig doen, Op een gegeven moment ben ik van huis weggelopen omdat ik een hoop problemen had en stond op ut punt zelfmoord te plegen, maar toen was er een meisje dat dus 's avond om een uur of 3 nog naar mij toe is gekomen (toen ik lekker buiten aan ut rondlopen was) ze had nog gevraagd waar ik was en haar wou ik wel zien want ik hield van haar.. Toen zei ze dat ze heel veel van me hield enz. Ik heb al 8 van mijn 13 bijna 14 jaar ellende gehad en zij maakte mijn leven 100X beter ! We hebben samen ook echt van alles gedaan maar nu heeft zij het uitgemaakt, ik heb nog nooit echt van iemand gehouden en ook eigenlijk niemand van mij, op mn moeder en mn zusje na maar dat is anders.. nu heeft zij het uitgemaakt en mijn wereld is weer een hel en weer ingestort.. zij wilt dat ik haar vergeet enz. en ze wil mij ook niet meer zien terwijl ik niks heb gedaan.. de dag voor ze het uitmaakte hebben we nog gezoent en toen dit.. echt alles ging kapot vanbinnen.. maar ik kan haar niet vergeten ! Wat moet ik nu doen ? Help me plz " ![]() -Me |
![]() |
![]() |