|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hey ik heb wat advies nodig
gisteren werd ik wakker en ik was ineens heel erg verliefd op een meisje uit mijn klas ik kan mijn gedachte er gewoon niet meer bij houwe (denk constand aan haar) dus i had een plannetje om misschien wat te krijge met der eerst contact krijgen met haar want dat heb ik nog nooit gehad en dan op de laatste schooldag of de dag daarvoor vragen of ze met me uit wil, filmpje pakke of zo. maar hoe kan ik het best contact met haar maken, ik ben niet zo goed in contact krijge met mensen. en ik wil niet wachte to na de vakantie die al bijna is dus het moet zeg maar in 12 dagen gebeuren. aub zeg hoe. ik heb gisteren en vandaag al wat oog contact geprobeerd te krijge girstern best wel vaak tijdens pauze maar ik ben maar iets van 35 % seker dat se naar my keek vandaag 2x kort en dat weet ik zeker. ik wil geen tijd verspillen dus aub snel reageren en als ik haar uiteindelijk vraag om uit te gaan hoe moet ik dat doen zelf heb ik 3 opties bedacht 1vragen of ze met me uit wil 2vragen of ze met me uit wil en dan zeggen wat ik voor der voel of 3 zeggen wat ik voor der voel en dan haar mee uitfrage. welke is de beste???? Laatst aangepast door thablackcobra : 11 June 2009 om 15:44 |
![]() |