|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Amsterdam Original
|
![]()
nou kijk op school bennik altijd een goed doelwit voor het pesten. kijk dit zijn de redenen waarom ze peste: mijn naam is Andy(endie) en daar zeggen bijvoorbeeld: Andijvie of "hey cif!". ik vind dat echt klote als ze dat zeggen. ook heb ik nog een moedervlek op mijn wang. als ze me daarom peste , vind ik dat echt zwaar zwak en zuur als de tering... mensen die dat doen vinnik gewoon BITCHES.... ik kan erook niks aan doen dat ik die moedervlek daar heb... gewoon accepteren. veel mensen hebben dat niet geaccepteerd en zijn me gewoon gaan pesten...
dit betekend niet dat ik geen vrienden op school heb... die hebbik wel... alleen die peste me ook. ik vind dat ook echt FLIKKER je eigen vriend pesten is gewoon zuur... ze zijn zeker vroeger ook gepest. nu willen ze erbij horen ![]() -------------------------------- please serieuse reacites