|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb het zo gehad met die kutdingen. Ze kosten bakken vol geld, en presteren niks. Geluidskwaliteit is niet al te best, en bijzonder mooi zijn ze ook niet. Degene die betaalbaar zijn, zijn nog steeds duur, maar vooral vol met de meest nutteloze functies ooit. SMS ok, gewoon bellen OK. SMS chat???? Wat een belachelijke uitvinding. Ringtones???? Nu is mijn leven compleet. Ik hoor mijn favoriete muziek, correctie, melodietjes in piepjes uit een kleine luidspreker. En je bent ook al weer niet stoer als je geen Nokia hebt. Gelukkig zijn er andere bedrijven die tegenwoordig ook 'stoere' telefoons maken(Samsung A300(d8 ik), Sony-Ericsson T6
![]() Weet iemand wat Jog-Dial is(Sony uitvinding geloof ik)? Het is een heeeel duur woord voor een draaischijfje aan de zijkant van je telefoon. Logo's??? Dit zijn plaatjes die je op het schermpje van je telefoon kan weergeven. Wat precies is de bedoeling hiervan? Het is mij onduidelijk, behalve dat natuurlijk de bedrijven er geld voor krijgen. Specificaties Nokia 3410: - Games and application download via Java™ technology - WAP push(geen idee wat dat is) - picture editor(yess, plaatjes maken op mn mobiel) - 5 games(hmm, nix veranderd, Snake 3 misschien?) - 3D screen saver (screen savers zijn bedoels inbranden tegen te gaan. Dat doen mobiele telefoons niet) De daadwerkelijke techniek is niet veranderd. De nieuwe telefoon is iets groter, iets lichter, en de batterij gaat net zo snel op. Het model is ongeveer hetzelfde als de 3310/3330. De 3510 is ook hetzelfde ongeveer, behalve dat de toetsen nogal vreemd verspreid over het toestel zitten. Naja, ik geloof dat ik het verder niet meer hoef uit te leggen, anders wordt het alleen maar nog langer. |
![]() |