|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#26 | |
just mi !
|
![]() Citaat:
want als ik archlord speel (speelde , kan nu niet) dan ga ik in een mine en staat opeens men pc tilt , kan dan nix meer doen en moet dan men snoer uittrekken lader ; om te zorgen dat die oplaad want bij de vorige reparatie is die kapotggegaan , ik kreeg die zo terug . Als ik dus bv nu het snoer uittrek dan valt pc uit , in plaats van dat die op de reserve batterij overschakelt msn repareren omdat die iets zegt van windows live communications werkt niet meer . Al msn gerepareerd , geen effect verwijderd en terug geinstalleerd , geen effect en een beeldstuurprogramma NVIDIA genaamd is verwijderd van mijn pc en is een bepaalde engine die nodig is om spelletjes te spelen , en je computer komt er slecht van zonder dat programma ![]() dusja en deze pc is btw al 3 keer ervoor binnengebracht omdat ik 2 keer probleme had met t scherm en 1 keer met videokaart
![]() |