|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben een jongen van 19 die een relatie heeft met een meisje van 17. We zijn nu 8 maand samen. Voorgeschiedenis: Ik ben een jaar en een half verliefd geweest op dat meisje alvorens we samen waren. Tijdens die periode heeft ze 2x iemand anders genomen. Dan pas heeft ze mij gekozen. Ze heeft ook al 2x seks gehad met andere jongens, terwijl zij de eerste was voor mij. Tijdens onze eerste maanden samen ( eerste 3 ) was het gezellig en heel leuk. Ik gaf haar cadeautjes en zij mij. Ik had het gevoel dat ik op de eerste plaats kwam en dat ik de enige was die haar gelukkig kon maken. Ze stuurde vaak lieve en lange sms'en en kwam vaak op msn. Sinds augustus is het zo wat veranderd. Ik heb mijn vriendin minder dan de helft gezien tijdens de grote vakantie. 21x op 62 dagen. Daarna begon haar school terug. Ze kwam bijna niet meer op msn. Sturen begon te minderen, en was vaak kort. Ik had haar een cadeau gegeven toen ze startte met haar laatste jaar secundair. Ze ging mij ook een cadeau geven als mijn jaar startte ( hogeschool ) maar kreeg dit niet. We begonnen af en toe ruzie te krijgen. We zijn elkaar bijna nooit in het weekend en tijdens de week nooit meer als een uurtje en een half ofzo. Bij vrije dagen zie ik haar ook niet, en tijdens vakanties ook altijd minder dan de helft. Nu beginnen we af en toe ruzie te maken omdat ik altijd zaag en klaag over het feit dat we elkaar te weinig zien als koppel. Ik begon dan brieven te schrijven met wat ik voelde naar haar, schreef al een mailtje of 6. Ik heb 2 briefjes weer gekregen en nog geen enkele mail. Wel kreeg ik al enkele papiertjes met hartjes en lieve woordjes op die in mijn kamer omhoog hangen. Maar heel haar kamer hangt vol met dingen die ze van mij heeft gekregen. ( Beertjes, hartjeskussen, briefjes, powerpoint, fotoalbum, fotokader, mailtjes, parfum, kleedje,..) Ze mag niet veel buiten van haar ouders, maar ik heb het gevoel dat ze ook niet durft om tegen haar ouders in te gaan. Maar nu geeft ze mij het gevoel dat als we samen zijn het leuk is, en als we samen zijn het nu eenmaal zo is, dat ze het haar niet aantrekt dat we niet samen zijn. Ik moet soms 3u wachten voor ik een smsje van haar krijg terwijl het vroeger nooit zo lang duurde. Ik weet gwn niet wat doen. Ik zie dat meisje enorm graag, ik zou om de 2 uur zeker naar haar kunnen sturen, minder lang zelfs. Maar bij haar duurt het gewoon altijd lang. Ik kan nooit met haar ergens naartoe rijden om iets leuks te doen want ze mag alleen maar van 14 tot 18u buiten. Uitgaan hebben we nog maar 1x gedaan van 10 tot 1. Ik zie haar gewoon enorm graag, ze is mijn alles, ze zegt dat het beteren zal, maar ik heb het gevoel dat ik het geduld niet meer heb, ook al wil ik ze voor geen geld van de wereld kwijt. Weet iemand wat ik er kan aan doen, of mijn vriendin, of wij samen? Want zo heb ik het gevoel dat het niet lang zal bijven duren.. Dank bij voorbaat MVG Boe Boe |
![]() |
![]() |