Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 January 2010, 14:14   #1
minagirl33
Lid

Standaard Vertellen of stilhouden?

Oke, ik heb een halfjaar geleden een jongen leren kennen.
Toen hij zichzelf voorstelde (het was op verjaardag van vriend), ik was een beetje verliefd.
Dus op gegeven moment ging ik wel goed met die vriend om, en daardoor kwam ik ook in contact met S. (die jongen).
Maar op gegeven moment had ik zoiets van: hij ziet me niet zitten.
Dus eigenlijk was er een maand ofzo voorbij, en toen vond ik een andere jongen leuk. Maar die jongen bleek S. ook te kennen, dus zo kwam ik weer in contact met S.
Dus ik was na een week weer helemaal gek op S. (ik voelde me echt heel raar, hoe kan je nou in één keer van de ene naar de andere jongen gaan.)
Dus ik en S. begonnen te Smsen. Het ging goed, ik liet weten dat ik hem leuk vond, en hij werd ook wel een beetje gek op mij.
Maar toen we afspraken, zei ik niks, ik klapte dicht. Dus toen smste hij in de middag dat het niets zou worden.
Dus op gegeven moment kreeg ik een vriend, ik vond die vriend wel leuk, maar ik zat nog steeds in mn hoofd met S. dus eigenlijk ging dat vrij snel over.
Maar dus wéér was ik helemaal gek op S.
Toen zeiden mijn vriedinnen dat ik ermee moest kappen. Dus ik kwam in contact met een andere jongen. Maar nu S. wéér in beeld is gekomen, en nu bij mij op school is gekomen (niet in de klas). ik ben weer helemaal gek van hem. En vorige week hadden we een schooluitje, volgens vrienden keek hij ook naar mij.
maar nu is dus het probleem: mijn vriendinnen zeggen dat ik hem moet vergeten, of het vanavond tegen hem zeggen.
wat denken jullie, vertellen, of uit me hoofd zetten?, Dit is zo raar.
minagirl33 is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels