|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik heb een probleem(pje).
Ik zit nu in Havo 3, en ik wil graag over naar Havo 4. Mijn cijfers zijn nu niet zo goed, eerst had ik 6 onvoldoendes, die ik nu heb weggewerkt naar 5 onvoldoendes. En waarschijnlijk wordt dat 4 want m'n geschiedenis ging goed ![]() Maargoed, deze week moet ik m'n profielkeuze inleveren, (dat is zo'n blad met de verschillende profielen, Economie en Maatschappij, Cultuur en Maatschappij, Natuur en Gezondheid en Natuur en Techniek) Ik kies voor het Natuur en Gezondheid profiel omdat ik Dierenarts wil worden. Je mag dan ook een paar keuze vakken kiezen en je hebt natuurlijk de verplichte vakken. Ik heb nu voor Frans, Geschiedenis en Natuurkunde onvoldoende. Naja, misschien Geschiedenis dan niet meer, maar toch heb ik Natuurkunde sowieso nodig in mijn profiel. En met Frans is het gewoon klote, als ik goed leer krijg ik een 1 als ik niet leer ook... Heeft er iemand tips? Als het zo blijft ga ik niet over naar het Havo 4, en ik zou dat natuurlijk graag willen. |
![]() |
![]() |