|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Heeeee Allemaal,
Eigenlijk een beetje depressief hier aangekomen, ben ik toch blij dat ik op deze site en dit forum terecht ben gekomen. Ik typte in een depressieve bui 'ik voel me kut' in, en kwam bij een topic van dit forum. Ik ben dus wel heel erg blij dat ik dit heb gevonden, want ik kan wel een hoop met deze site. Ik Ben dus Bauke. Ik houd van schrijven (columns, gedichten, etc.) acteren en voetbal. Ik wil later graag iets doen met media, maar dat kan in alle vormen. Werken bij BNN en dan allemaal spontane vage opdrachten doen waar lef voor nodig is lijkt me top! Verder houd ik van stappen en leuke dingen doen met vrienden/vrienidinnen, en van films en soms van games. Even voor de duidelijkheid: ik ben een MEISJE al doet mijn naam misschien anders vermoeden. Het lijkt me leuk om hier mensen te ontmoeten, en samen dan muziek, ideeën, verhalen en hulp uit te wisselen. Dus reageer maar raak zou ik zeggen! ![]() Dikke kus, ![]() |
![]() |
![]() |