|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ok mensen, tis nu sinds 3 maanden uit tussen mij en N. Onze relatie had heel veel ups en downs. Eigenlijk kwam dat voornamelijk doordat is over heel erg hysterisch op reageerde, wat weer kwam doordat ik echt niet chill in mn vel zat (en nu is t wat beter, maar niet heel veel), doordat mn ouders in een scheiding liggen. Ik probeerde nog wat contact te houden, maar hij ging steeds botter doen en toen heb ik t maar gelaten.
Komt ie nu opeens: Ja sorry dat ik zo bot heb gedaan, ik wist gewoon echt niet meer hoe ik me moest gedragen. Echt t spijt me.. Dus ik: Ok.. nou t geeft niet. Ben wel blij dat je t zegt, want elke keer dat ik je nog zie lopen werd ik heel erg boos en verdrietig van je, dus ik hoop dat t nu klaar is. Hij: ok ok.. maar hoe kan ik t goed maken? ik: weet ik veel, kaartjes voor eric clapton? nou, zo ging dat even door en uiteindelijk belande ik met een enorm stuk taart bij hem op de bank, tegen m aan hangend, kijkend naar een lame comedie (dat deden we graag samen.. ![]() En nu doet ie opeens weer vaag. Hard to get of whatever (hard to get is zo achtelijk), hij zegt: de komende maanden gaat t niks worden! Maar ik vond t wel heel fijn om bij je te zijn.. Mannen help, waarom doet ie zo? Wat wil die van me? Ik heb al genoeg aan mn hoofd.. (dat heb ik m trouwens ook gezegt: ik heb geen zin in gezeur, of dat ik straks denk dat je weer helemaal gek op me bent terwijl dat nergens op slaat, want zoals je weet heb ik nu niet zo'n makkelijke tijd..) Heeft zijn gedrag met de scheiding van mijn ouders te maken, dat ie eerst wil dat ik dat achter de rug heb ofzo? Soms doet ie heel lief, soms verschrikkelijk rot. Altijd kijkt ie verliefd.. |
![]() |
![]() |