|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo, mensen van het forum!
Ik heb een enorm dringende vraag, en ik heb daar een paar stel heldere hersens voor nodig die mij kunnen helpen! In december heb ik na bijna 4 jaar de relatie met mijn toenmalige vriendin beëindigd, ik dacht dat dat het beste was voor ons.. aangezien ik al 2x was vreemd gegaan (Shame on me) i know! Was dom van mij.. Na een tijdje van rust nu! ca 2 maand, Wil ik haar enorm graag terug! ik mis haar met alles wat ik heb! En wil er echt alles voor doen, Ik heb haar een hele lange brief geschreven, met alles wat ik voel! Helaas geen reactie, ik heb haar die dag daarna een grote knuffel gestuurd met een kaart met het spijt me er op! Helaas weer geen reactie! En vandaag heb ik een fotoboek gemaakt, met meer dan 150 foto`s van ons samen, en dingen die we samen hebben gedaan, Ook van onze katten, die we samen hebben opgevoed, om zo herinneringen naar boven te brengen, Maar ook hier helaas geen reactie! Ik wil nu Iets unieks uithalen waardoor ik haar hart weer terug steel! Waardoor alles weer op z`n plaats terecht komt, en ik weer een klein stapje verder ben! Wie heeft er een tip, wat moet ik doen, hoe moet ik het aanpakken, AUB ik ben ten einde raad! Please.. Groetjes Roelof |
![]() |
![]() |