Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 December 2011, 08:34   #9
CEMDOGAN
Lid

Standaard

Ik ben er gisteren achtergekomen dat ze niet echt verliefd op me is, we waren bezig over een vriendin die hopeloos verliefd is en mijn ex zei " ze is naïef, onzelfzeker en bang terwijl ik juist al het tegenovergestelde ben". ik bedoel als je echt verliefd bent heb je die dingen een beetje, toch? en ja jullie hebben gelijk dat ze aandacht wilt van me, ze zegt altijd dat ik heet ben, meer niet... gewoon zodat ik iets liefs terugzeg denk ik, man ik haat deze situatie echt.. ze is altijd chill tijdens gesprekken, ik ken die gevoel want als andere meisjes achter mij flashen doe ik ook wel zo... kheb het gevoel dat ze denkt van als ik het ineens niet meer wil, dat het haar geen zak kan schelen... als ze echt van me hield, had ze al lang teruggekomen maar wat heb ik al die tijd verkeerd gedaan? en wat kan ik er aan doen? waarom doet ze zo? waarom wilt ze steeds genieten van het feit dat ik haar zo graag zie? ik kan haar gewoon niet vergeten, ben bang dat ze gelukkiger zal zijn met een ander...
CEMDOGAN is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels