Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Bekijk resultaten enquête: Wat vind jij van een Jongerenlijst Pim Fortuyn?
Ja, moet zeker opgericht worden! 10 41,67%
Nee, zie ik echt niet zitten! 14 58,33%
Stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 May 2002, 21:12   #1
Mattijs
Guest

Exclamation Oprichting Jongerenlijst Pim Fortuyn

Beste forumleden,

Wat vinden jullie, jongeren net als ik, van een Jongerenlijst Pim Fortuyn? Het moet niet zo'n lijst wordn als die van de PvdA of de VVD, maar net zo opmerkelijk als Lijst Pim Fortuyn zelf. Want zoals jullie allemaal weten zijn wij, jongeren, de toekomst voor Nederland. Waarom een jongerenpartij van de LPF? Omdat de standpunten en het partijprogramma van Pim Fortuyn mij aanspreken. Zoiets dergelijks moet dan ook in de Jongerenlijst verwerkt worden. Elke provincie moet dan zo'n partij krijgen, misschien zelfs wel elke gemeente. Jongeren moeten meer inspraak krijgen in de politiek. En daar moet die Jongerenlijst vvor gaan zorgen.

Spreekt je dit aan? Zie je het wel zitten? Laat een reactie achter op dit forum of stuur een mail naar Jongeren_LPF@hotmail.com. Als je een mail stuurt naar dat adres ontvang je ook automatisch de eerste nieuwsbrief van de initiatiefnemer, ik dus.

Is het nog niet zo duidelijk, heb je vragen? Stuur gerust een mailtje naar Jongeren_LPF@hotmail.com. Een paar standpunten van de eventuele Jongerenlijst:

-Vrijheid van meninguiting zonder daarvoor een klap op je bek te krijgen of een kogel door je lichaam.
-Jongeren meer betrekken bij de politiek
-Jongeren meer inspraak geven, bijvoorbeeld in gemeentes en provincies.
-Jongeren van de JLPF mogelijk opvolgers voor partijleden LPF?

Laat je reactie achter op het forum of stuur een mailtje: Jongeren_LPF@hotmail.com
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels