Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 28 May 2002, 19:21   #1
Bobol
Guest

Standaard eetstoornis??

kWeet niet goed meer wat doen... Mijn vriend denkt dat ik anorexia heb ofzo en dat wordt ook door enkele andere mensen gezegd. Maar ik weet het niet en wil dit niet zomaar toegeven.
kZal wa meer uitleg geven... ik ben 1m65, weeg 47kg en ben voortdurend bezig met aan eten te denken,let voortdurend op dat ik niet te veel eet, probeer de honger soms te negeren, en voel me soms ook wel sterk as ik dit kan. Ik ben tgo enkele maanden een 7-8 kilo kwijt maar kwil nog vermageren want kvind mijn billen nog te dik dus blijf ik maar supernijg opletten.
kBlijf wel bij 3 maaltijden per dag,ook al is dit soms niet zoveel... Daarbij komt dan ook dat mijn humeur om den haverklap kan omslaan,dat ik rap geprikkeld ben enz... Vooral bij men vriend merk ik dit omdat ik helemaal geen zin heb in meer dan knuffelen,zelfs niet in kusjes, k wil men lichaam 'voor mezelf',keb echt helemaal geen nood aan affectie. tLijkt of alles draait om mij,om mijn dieet en niets anders telt... Als ik mijn vriend enkele dagen niet zie mis ik hem zelfs niet echt.
Als iemand hier ervaring mee heeft ofzo.. Laat plz es iets weten

BoBol XXX
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels