|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik bij deze (alvast) iedereen wil feliciteren
- gefeliciteerd ! - ik ook alle Ajacieden alvast wil feliciteren met de tripple die we volgend seizoen gaan behalen - het WK me eigenlijk weinig kan schelen - tenzij tomasson zijn knie verbrijzelt - een enkel of nek ook niet erg is - italie de laatste 16 niet gaat halen - costa rica dat wél gaat doen - ik heimwee heb naar het voetbal - ik daarom morgen maar de Arena ga bewonderen ![]() - poolen heel leuk is met 1 arm - ik vrijdag de presentatrice van get the picture heb gezien - het erg gezellig was in het laatste café ![]() - ik nog maar 5 dagen met een gipsen arm hoef te lopen - ik nog een waargebeurd moederdag verhaaltje weet - het volgende leed is geleden bij de schoolgaande kinderen van basisschool de regenboog ![]() - de juffrouw de kinderen iets lieten planten wat ze later mee naar huis, naar hun moeder konden nemen. - ze iedere leerling een mooie porseleinen pot in de vorm van een clown en een zaadje van een cactus gaf - de directeur van de school dit op de laatste moment heeft verwijderd. - je naar beneden moet scrollen om te weten komen waarom dat zo is: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - ![]() - ![]() |
![]() |