Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 June 2002, 15:30   #1
citroentje
Guest

Standaard ben ik te ver gegaan?????

Wij hebben zo een vast vrienden groepje.(ongeveer 10 man) waarmee wij altijd op het pleintje samenkomen.gewoon heel goede vrienden onder een, om gewoon te praten of fun te maken.
ik zit al 4 jaar ongeveer bij dat groepje.
een meisje,lien, zit er pas een jaar ongeveer bij.toch krijgt zij meer aandacht.en ik weet dat het stom is maar ik ben daar jaloers op.
het is niet dat ze zo een ferm meisje is,ze is een heel gewoon, en de jongens vinden mij van uiterlijk meestal fermer.maar lien is een goede vriendin van mij.
2 weken geleden was het juist van hetzelfde.

lien komt daar aan samen met tanja.(lien heeft nogal een opvallende lach, maar iedereen vind dat mooi)en ge hoort haar dus al van ver lachen.iedereen direkt oh lien is er.we zaten allemaal te praten,zo van en hoe was uwe week?.
de kevin zit daar met tranen in zijn ogen (hij was al heel de avond stil)en loopt in ene keer weg.ik ga hem achterna en hij wilt niks zeggen.tegen niemand niet.uiteindelijk gaat lien naar hem toe.ze praten ongeveer een half uurtje en zij komt terug.
iedereen vraagt wat er was.ze zei: hij zit er onderdoor (thuis problemen, uit met zijn lief na 4 jaar, en nog wat ).
efkes later komt de kevin terug, zegt sorry en gaat naast lien zitten, zo half achter lien.lien pakt zijn hand vast en knijpt daar zo is in.en zo hebben ze nog heel de avond gezeten.later ze ging naar huis gaan, en ik ook, afscheid nemen zo van iedereen.iedereen zo ne kus op de wang geven en iedereen geeft haar ne knuffel. tege mij zeggen ze :tot nog is eh.meer niet.
k ga naar de kevin en zeg het komt allemaal wel trug goed.hij zegteg niks dat niet waar is en al.lien gaat naar de kevin en geeft hem ne knuffel en zo hebben die daar nog lang gestaan.ik heb haar horen zeggen: het komt allemaal wel terug goed,gewoon afwachten.en ik geloof wel dat ge dat kunt.
van haar gelooft kevin het wel.

nu heb ik vorige week iedereen opgebeld en gevraagd of ze naar het pleintje konden komen.daar zat ook nog ander volk, die hebben dat ook gehoord, heel het verhaal.
ook lien.

ik heb eerlijk gezegd van dat ik er niet tegen kon dat iedereen zo goed met haar overweg kwam en dat als iemand problemen had ze altijd naar haar gaan en niet naar mij.
nu zei iedereen van :ja dat is zo maar dat is omdat we onzelfs bij haar kunnen zijn.dat ze iedereen aanvaard hoe ze zijn en ze niet probeert te veranderen zoals ik doe.en dat ik het vernedernd vond dat ik geen aandacht kreeg.

nu werd ik heel kwaad.en ik begon lien uit te maken voor het vuil vant straat (=hoer, slet,...) en nog van al.
en ik heb ook geheimen van haar verteld of beter gezegd geroepen. ook van hoe hare eerste keer (seks) was en van toen ze verkracht was en gewoon echt alles.en van :ja ik snap waarom die(vriendin van haar) zelfmoord heeft gepleegd als ik u kende zou ik dat ook doen.

iedereen van ons groepje heeft dat gehoord, al dat volk dat daar nog zat en nog een paar mensen die kwamen zien waarom er zo veul lawaai was.

lies zat daar met tranen in haar ogen.
die stond recht en het enige wat die zij was:wie voelt zich hier nu vernederd denkte?
en die is gewoon weg gegaan.had hare gsm en alles zelfs achtergelaten.
nu heb ik niks meer van haar gehoord en al mijn vrienden willen we niet meer zien.
ben ik te vergegaan?
kuzz
me

Berichting Regels